De ce nu am votat cu Basescu

Pentru ca nu sunt mort.
Pentru ca nu sunt din diaspora.Pentru ca nu lucrez la stat si nu m-a obligat seful.
Pentru ca nu mi-a dat nimeni 50 de lei sa il votez pe Basescu.
Pentru ca nu mi-a dat nimeni o galeata portocalie plina de „bunataturi”.
Pentru ca nu am ginit nici un microbuz electoral prin preajma.
Pentru ca nu locuiesc impreuna cu ceilalti 199 de moldoveni de la aceeasi adresa.
Pentru ca nu imi place.
Pentru ca m-am saturat de el.
Pentru ca nu imi place Udrea.
Pentru ca nu imi place Elena Basescu.
Pentru ca nu imi place Ritzi.
Pentru ca nu imi place Videanu.
Pentru ca Boc e un incompetent. Si este incompetentul lui Basescu.
Pentru ca nu pot sa votez multiplu.
Pentru ca nu mai botul la vrajeala lui.

Posted on 09/12/2009, in De prin lume ..., De prin Romania ..., Politica and tagged , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Nice 😉

Lasă un răspuns

