Umbra rece a gripei porcine

Gripa porcina e la televizor, e pe net, e la radio, e la stiri. E o statistica. E impersonala. Nu ma impresionau nici cei pe care ii mai vedeam in oras cu masti pe fata, prin masini sau supermarketuri. Ii consider(am) putin paranoici. Nu stiu nici daca sunt mai sensibili, ipohondrii sau whatever. Mi-am facut vaccinul, nu cel pentru gripa porcina, ci pentru gripa obisnuita. Asa cum fac in fiecare iarna. Ma simt bine. „Imunizat”.

Toate astea se petreceau undeva in afara universului meu. Dar astazi, o colega a venit la servici dupa 3 zile de concediu medical. Cu o masca pe fata. Imi dau seama ca are anumite motive pentru a purta aceea masca si ca acele motive sunt pertinente. Dar prima senzatie de a vedea aceea masca pe fata unei persoane cunoscute este cam datatoare de fiori pe sira spinarii.

Gripa porcina NU MAI este doar la televizor, pe net, la radio sau la stiri.

Posted on 10/12/2009, in Fără categorie and tagged , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

