Despre 2010 …

M-as lasa din nou de fumat si de data asta as incerca sa nici sa nu ma mai apuc dupa 2 zile. Deci sa nu ma mai enervati si atunci! Clar?
As acorda mai multa atentie infatisarii mele, vorba aia am un cap frumos, rotund :p sa vad cat ma tine si asta.Sa nu mai spuneti la nimeni, dar ma gandesc cu ar fi sa ….. si sa ….. . Si poate sa imi iau si o ….. . Nu va spun la ce ma gandesc ca va socati! It’s so not me! Mai multi vizitatori pe blog. Ar fi o idee. Asa ca … do cititi zilnic. Nu mai merg la Bansko.
M-as lasa din nou de fumat. Din prima sigur nu imi va iesi.

Posted on 06/01/2010, in After Job, De prin Romania ..., Despre bloguri, Vacanta, Weekend and tagged , . Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. Succes!Si eu ma chinui de vreo doua saptamani cu fumatul …dar …uite e ora 15:46 si nu am mai fumat de aseara pe la 19 si ceva…sper sa reusesc….si sper sa nu ma enerveze nimeni!Succes din nou!Radu

  2. Si eu am aceeasi problema cu fumatul…de doua saptamani tot incerc..dar nimic..abia acum am ceva timp de cand nu am mai pufait…cam de pe la ora 19 ..si ceva aseara..sper sa reusesc…numai sa nu ma enerveze cineva…mult succes si tie!Radu

  3. Scuze ca am scris de doua ori…

  4. Bafta cu fumatul! Ai mai fumat de la ultimul comment? 🙂

  5. Acum am ajuns…si sunt plecat de la 19:00 din camin…am vazut un film la cinema…si binenteles ..m-am retras intr-o bodega sa-l comentez cu un prieten..o bere…doua..stang-dreptu’ pan la bar si inapoi….hop ce urmeaza…o tigare imputita binenteles..asta e dar nu renunt la gandul de a ma lasa!Poate voi reusi intr-o buna zi…tu ai fumat?

  6. Eu inca nu am reinceput sa ma las din nou, dar nici eu nu renunt la gandul de a ma lasa.

Lasă un răspuns

