Sclavi pe viata!

E greu sa iti cumperi un apartament, chiar si cu programul Prima Casa, varianta veche sau noua. O analiza pertinenta via khris. Ca va fi mai greu, ca va fi mai usor, ca va fi la fel vom vedea.

Dilema mea este urmatoarea. Daca eu imi iau un credit pe 30 de ani acum inseamna ca voi termina de platit la acest credit cand voi avea vreo 60 de ani. Cate crize vor trece pana atunci? Voi putea eu face fata atatia ani? Mie personal mi se pare enorm si nu cred ca ma bag, cel putin acum, dar cum au fost de acord atatea zeci de mii de romanii sa faca acest pas? De la om liber la sclav nu e decat un pas. De cele mai multe ori un apartament supraevaluat.

Posted on 11/01/2010, in Fără categorie and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

