Despre “concediul” in Bulgaria. La rece (ziua 3)

continuare de aici

Poate cea  mai reusita zi. Fetele nu au mai fost la schi, deci teoretic aveam mai mult „spatiu” de manevra. Cozile de la instalatiile de schi, cu care am inceput insa sa ne obisnuim, nu ne-am permis sa coboram de atatea ori cat am fi vrut. Nu a fost nici rau, dar nici extraordinar. Unghia lui Take a rezistat cu brio. Seara am iesit la o mehana. Am nimerit una foarte buna, dupa ce mai incercasem la vreo 10 inainte si nu mai gaseam locuri. Mancare multa si buna, atmosfera placuta la putin peste 100 de leva. pentru 4 persoane. Si asta a fost cam apogeul vacantei in Bulgaria

continuarea …

Posted on 12/01/2010, in Fără categorie and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

