Zoso, mereu penibil

Acum a „inceput sa incerce” sa dea lectii de sintaxa. De fapt, chiar daca ar fi corecte, aceste lectii nu ar avea ca obiectiv decat jignirea si umilirea unor terte persoane.
Revenind la „lectie”. Nu ii reuseste si cam da cu mucii in fasole.
Lumea incearca sa ii explice pe blog cum ca s-ar cam insela, dar el e miezul din dodoasca.
Lumea ii da link cum scrie la dex, el e trist de existenta unei astfel de unelte online, accesibila tuturor.
Asa e cand inveti regulile de baza ale sintaxei la ora de oral.
Recapituland corect este „deszapezire” si nu „dezapezire”. Zoso, repeta dupa mine! „Deszapezire”!
Treci in banca! Ai 2 astazi!

PS: Zoso mi-a dat rusine. A cautat cu flacara violet o virgula in plus in postarea mea si a reusit.

PPS: Am scos virgula aia, inainte de a se sesiza zoso si a o pune print screen pe blog (cred ca se poate verifica, daca intereseaza pe cineva). Spre deosebire de el, eu nu ma iau de greselile facute in graba, gen litera in plus / minus sau alte greseli de acest gen. Eu ma iau de greselile de la nastere (vezi fata lui Zoso) si de un anume fel de gandire (vezi neuronu’ lui Zoso). Si spre deosebire de el eu nu inventez cuvinte si ii numesc pe ceilalti retarzi cand acestia nu le folosesc si / sau se incapataneaza sa „vorbeste” corect. Sunt convins ca Zoso, in ciuda infatisarii, nu este un retard. Dar imi este antipatic si o sa il ard cu fiecare ocazie. Pardon. Cu, fiecare, ocazie!

Posted on 20/01/2010, in Despre bloguri and tagged , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

Lasă un răspuns

