Deszapezirea sau dezapezirea (oricum ar fi) e sublima, dar lipseste cu desavarsire

Voi incepe prin a-mi pune cenusa in cap pentru virgula de ieri. Mi-a scapat. Dar haideti sa va spun cum am descoperit-o. Cautam in panoul de control cautarile celor care ajunesesera pe blog. Si imi sare in ochi o cautare „nu ar avea ca obiectiv, decat”, scrisa cu virgula, deci cineva cauta exact aceasta expresie cu tot cu virgula pusa aiurea. Si atunci mi-a picat fisa. Am verificat daca intradevar asa am scris, am modificat, am salvat si gata. Peste cateva ore, Zoso ma ardea violet pentru virgula pusa aiurea. Asta e, mi-am luat-o! Si mai tarziu m-am prins si cine facuse  cautarea. V-ati prins! Androidul! Mangafaua! Coate goale! Mate fripte! :))

Mai cauta agramati ca mine sau verifica daca intradevar era o greseala? Putem doar specula.

Ceea ce avem sigur sunt multele reactii la articolul lui. Le aveti mai jos:

Posted on 21/01/2010, in Despre bloguri and tagged . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

Lasă un răspuns

