Nu dati banii pe prostii, luati veverite lui DeeDee

sau Cat de jos au ajuns petshopurile

Pana la urma nu e vina exclusiva a petshopurilor. Fara cerere nu ar exista oferta. Dar hai sa va explic!

Eram eu ieri in cumparaturi in Real. Cum pentru desteptii aia nu mai exista alte animale decat pisici, caini si eventual pasari, nu am gasit mancare pentru pesti la raionul de mancare pentru animale. Absolut nimic. Si pentru ca micuţii nu mancasera nici cu o seara inainte am dat o fuga pana la un pet shop din mall, pet shop pe care nu il voi numi, pentru ca nu am chef (oricum e singurul de acolo). Pac pac am luat tubul cu mancare. Merg sa platesc la casa si acolo vad scena. Un tata, o mama si o fiica (lunga cat DeeDee, dar nu blonda) zambeau tamp unei creaturi de vreo 15 cm, blanoasa, ce nu aducea nici a soarece obisnuit, nici a hamster, nici a porc de Guineaa sau ce alte vietaţuri se mai vand ca animale de companie. Imi semana mie a veverita, dar „nuuu, nu pot fi oamenii asa tampiti.” Si ii luasera si o cusca, asa la vreo 40 de cm lungime, 20 latime si 20 inaltime. Si cum s-au gandit ei in prostia lor ca o creatura de 15 cm (si era inca pui) ar mai avea nevoie de ceva in plus in cusca aia (a se citi spatiu in minus), i-au mai luat si o casuta (d-aia de semăna cu casutele hobbitilor). Ce o intelege creatura din casuta aia nu stiu. Ca e garaj si ii iau masina? In fine … Dar acum cum trasporta totul?

– Punem casuta inauntru?

– Dar pe unde?

– Uite pe aici se deschide! Si ridici capacul! (eu deja ma uitam daca usa de la magazin era deschisa poate aia 15 cm puteau sa scape cumva pe usa).

Si s-au hotarat sa bage si casuta. Scena se desfasura astfel: doua angajate maltrataua creatura, familia tâmpă se uita  zâmbind (aţi ghicit , tâmp), eu stateam cu tubul in mana la o alta casa lasata goala (eram oricum prea perplex ca sa imi dau seama ca nu prea ma baga nimeni in seama). Creatura se agata cu toate degetele de o angajata. Alta indesa casuta in cusca. Intre timp mai apare o angajata caruia ii puteam plati. Platesc. Angajata nr. 1 indeasa animalul in cusca deja aglomerata cu o mini casuta de hobbit. Familia zambea. Eu imi faceam cruci in gand. Intr-un final imi fac curaj si intreb alfa masculul (de altfel si singurul) familiei:

– Nu va suparati! Ce animal este?

– Veverita!

– A! Veverita! A!

Am iesit din magazin. Nu sunt eu salvatorul veveritelor, dar mi se pare o tampenie maxima asta cu veverita animal de companie. Cainii sunt domesticiti. E ok. Pisicile ne-au cucerit. E ok. Pestii n-au memorie. E ok. La pasari nu ma bag.

Dar veverite?!

PS: am uitat sa spun ca eu dau „vina” pe filmul IceAge pentru cererea de veverite ca animale de companie. Adica desene animate, creiere nedezvoltate de copii, creiere nedezvoltate de parintii, creiere perverse de vanzatori de animale si hop veverita e animal de companie.

Posted on 29/01/2010, in Fără categorie and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. ce distractie o sa fie cand veverita va capsa degetul lui dee dee 🙂
    dar cum ar fi sa se vanda jucarii mamuti… la marime naturala? 😀

  2. 1. mamutii nu sunt fun
    2. tu nu esti DeeDee
    Concluzie: nu iti face vreo iluzie ca vrei primi vreun mamut de plus in marime naturala 🙂

  3. 1. mamutii nu sunt fun

    macar simpatici sunt :p

  4. Dacă este vorba de mall Cotroceni nu cumva era vorba de http://www.zooland.ro/Sinsila-3998.html ? nu de alta da nu am văzut niciodată veverițe la vânzare….

    Să vezi ce haios este când o fetiță cere un cățeluș „mioritic” și tata cumpără… îmi pare deja rău de el ( de cățeluș ) dar sunt curios ce o să facă cu el la bloc după ce trece de 6-7 luni

  5. Nu era sinsila. Era veverita. Taticu lui Deedee mi-a confirmat banuiala. Nici eu nu vazusem pana acum de aceea am fost socat. Probabil a venit pe comanda. 🙂 Daca asa a vrut Deedee …

Lasă un răspuns

