Programul bancilor

Cum se pare ca azi am limbariţă, imi mai expun o frustrare:

Dupa ce că au facut, fac si vor face banul gros de pe urma operatiunilor din Romania, băncile nu vor nici in ruptul capului sa isi faca progamul dupa programul clientilor si potentialilor sai clienti. Adica toate cam inchid pe la 17. Tin minte acum cativa ani cand ma chinuiam sa imi platesc la timp rata la un credit si trebui sa merg intr-un centru comercial unde era un ghiseu deschis dupa programul acestuia. In zilele noastre rata o platesc la bancomat, adica toti oamenii iau bani de la bancomatul ala, dar mai sunt exemplare ca mine care baga bani in bancomat. Ironic nu! Dar nu asta e problema.

Vrea si mandea sa cumpere ceva din strainatate. Nu merge sa poata plati online cu cardul pentru ca nu am activata aceasta optiune. Am inteles si apreciez grija bancii de a pune „by default” aceasta caracteristica. Dar de ce trebuie eu sa ma prezint fizic la ghiseu (si cine stie ce mai trebuie sa fac acolo) pentru a mi se activa aceasta optiune. Am sunat la call center, stiau si unde vroiam sa platesc (m-a impresionat treaba asta), dar nu puteau bifa ei optiunea asta. Si asa ca trebuie sa imi gasesc timp sa ma duc pana la 17.

Nu imi spuneti ca unele sucursale au program si sambata. Stiu. Dar de obicei e ft. aglomerat si angajatii sunt putini. Plus ca nu am siguranta ca gogul care apasa butonul de activare pentru mine este la birou.

Nu am nimic cu angajatii din banci. Stiu ca desi programul cu publicul se incheie la 17, ei poate mai stau cateva ore. Am ceva impotriva sistemului si orarului de actual.

Cum ar fi sa avem o banca „AI EN GI / si la 19 poti sa vii” sau „BE CE RE / daca vii la la 19 iti dam o bere”. Lasand la o parte  numele idioate, nu ar castiga clienti noi o banca daca si-ar prelungi programul. Ca prea platim comisioane exagerate si ne luam liber de la birou pentru orice rahaţel birocratic.

Posted on 29/01/2010, in Fără categorie and tagged , . Bookmark the permalink. 15 comentarii.

  1. ce n-ai inteles tu este ca ei iti fac oricum o favoare prin simplu fapt ca exista si te folosesti TU de EI. si termina cu glumele de genul „eu sunt CLIENTUL”. cand ti-au lasat ei impresia asta?

  2. in reclame … si inainte sa semnez … si cand ei sunt furnizorul si eu platesc.
    Stiu sunt un idealist … dar nu pot sa imi reprim toate frustrarile. Crezi ca a citit cineva de la banca si o sa imi fac o aroganta inchizand astazi la 16?

  3. mama mea! da’i chiar greu de tinut pasul cu tine! nici n-a cantat cocosul de 3 ori si-ai si venit cu 3 istorioare! spune drept? faci o cura de magneziu? 😀

  4. Ce face cura de magneziu?

  5. ajuta creierii capului!! ii stimuleaza! of, nimic nu stii, nu’sh cat am sa te mai invat!? (glumesc…)

  6. aaaa. neuronul?! i-am facut masaj de dimineata! 🙂

  7. Hai ma, scrii prea bine, iar pentru asta e nevoie de macar 2 neuroni, cat de-o sinapsa acolo! dar, oricum, e de apreciat modestia!
    PS daca’am pus vreo virgula in plus, te rog sa ma ierti….graba!

  8. cu, numarul, si, asezatul, virgulelor, te, rog, sa, te, adresezi, lui, zoso.

  9. gata, nu-ti mai scriu nimic azi, nu vreau sa-ti transform blogul in messenger doar pentru ca eu, la momentul vorbirii, ma plictisesc. have a nice day!

  10. Schimbă banca…. eu am la credit europe card și activez – dezactivez opțiunea de plată online, telefonic….

  11. As putea, nu zic nu. Dar sunt sigur ca si „ai tai” iti cer sa te deplasezi la ei pentru alt rahat. Pana la 17.

  12. Bine lovit. Întotdeauna există o mică problema care se poate rezolva numai până la 5 și cu excepția unui punct de lucru din mall care ține un pic mai mult deschis…. măcar la capitolul menționat mai sus sunt fericit 😀

  1. Pingback: Ce mai fac unii “bancheri”? « Unuplusnoua

Lasă un răspuns

