Ţonţonel

Pentru ca tot s-a insistat insistat aici pe tema pisoiul care roade cabluri, m-am hotarat sa il lansez in blogosfera. Cu niste poze:

Asa arata inainte sa il iau - imaginea asta m-a cucerit

De mic a fost o javra de pisoi

"Sunt rau. Sunt foarte rau."

"Dar simpatic in felul meu. Nu? :)"

"Asta e un unchi mai indepartat de-al meu. Simpatic si el, nu?" (nu il credeti. de fapt e un leu de la gradina zoologica din Sibiu. acum 2 ani)

Posted on 29/01/2010, in Fără categorie and tagged . Bookmark the permalink. 7 comentarii.

  1. Simpatic Ţonţonu’! E micuţ măăăi, de aia roade…Să fie sănătos! Are nişte ochi verzi şi frumoşi ca ai mei 😛

  2. era mic. Acum are peste 3 ani.

  3. hai sa fiu zoso, imi dai voie? ai scris de doua ori „insistat”, la inceput acolo…nu mi-o lua in nume de rau, da?

  4. Sper să nu o iei în nume de spam….. așa o să arate la 8 ani 😀 http://cristianblog.com/?p=347

  5. Ar trebui schimbat numele din tzontzonel in… Bibi Sfic …. ..sau Tase-roade-tot … RONTZONEL SUNA GENIAL…NU?

  6. sper ca nu te-am suparat….? promit sa nu mai fac!

Lasă un răspuns

