Mergeti pe mana mea. Sunt infailibil

Am cam urmatoare impresie despre mine:

– daca as avea o suma de bani sa imi cumpar o casa si as cumpara-o, atunci peste un an va costa la jumatate.

– daca as avea o suma de bani sa imi cumpar o casa si NU as cumpara-o, atunci peste un an va costa DUBLU.

Dar despre ce este vorba? M-am intors din concediu cu niste euro. De prima suta mi-am luat parpalac. Me happy! Restul de sute (calmati-va sunt doar 2) stau cuminte in portofel de mai bine de o luna. Intre timp euro se duce in jos si leul in sus. Treaba lor. Nu sufar dupa eventuala pierdere de curs valutar, dar va dati seama ca atunci cand o sa ii schimb in lei trebuie sa mizati puternic pe euro. Pentru ca atunci va creste.

Posted on 03/02/2010, in Fără categorie and tagged , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. sa ma anunti cand faci asta! am rata la casa in euro! merg pe mana ta!

  2. in cazul asta vei dori sa nu ii schimb niciodata 🙂

  3. Interesant postul tau. Zilele urmatoare o sa parcurg mai multe posturi.

Lasă un răspuns

