O,oh… Ai comis-o din nou

Andrei Gheorghe, consilierul pe probleme de comunicare (incredibil nu?) al ministrului Finantelor Sebastian Vladescu (si asa e incredibila) a fost implicat intr-un accident minor aseara. A suflat in fiola si a refuzat sa i se recolteze probe biologice: „Până în acest moment am stat la dispoziţia dumneavoastră, am dat toate probele legale pe care dumneavoastră le doriţi. Am suflat în toate fiolele. Dumneavoastră nu aveţi dreptul etic şi moral ca să înfigeţi ace în mine şi să-mi luaţi sângele. (ba cam au dreptul din moment ce o femeie din masina lovita sustinea ca are dureri; daca era doar masina lovita era suficient etilotestul) În acest moment eu refuz să merg la IML şi aveţi dreptul să mă arestaţi”.

A urmat un mic dosar penal si restul il vom vedea.

De ce o fi refuzat recoltarea din moment ce conform fiolei nu consumase alcoo?

Hero? Coca? Ganja? 🙂

Nu ar fi la prima patanie de acest fel.

Posted on 10/02/2010, in Fără categorie and tagged , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. clauditza_cic

    nu ca mi-ar placea personajul, insa incerc sa ma pun in locul lui. toata povestea mi se pare cam fortata: cu durerea de cap, cu salvarea chemata desi femeia zice ca nu are nevoie. dupa o zi de munca si apoi un trafic de rahat cred ca m-ar apuca nervii aia mari. probabil as incepe sa ma simt eu victima in toata faza … poate putin manipulata/abuzata. bine, eu oricum sufar de mania persecutiei :p
    sau putem merge pe varianta ta: poate nu l-a ciocanit pe ala din fata pt ca era atent in alta parte.. cauta magazinul de etnobotanice 😀

  2. clauditza_cic

    poate l-a ciocanit pe ala din fata pt ca era atent in alta parte.. cauta magazinul de etnobotanice 😀

Lasă un răspuns

