Tramvaiul 41 si poate RATB in general

A nins in Bucuresti cum nu a mai nins de ani buni. Si in anii astia „buni” ne-am cam luat masini. Si cum in unele cartiere din Bucuresti abia gasim loc de parcare vara cand sunt plecati 50% in concediu, o iarna cu zapezi si frig de genul asta nu putea decat sa faca situatia si mai insuportabila. Nu vreau sa vorbesc de nepregatirea romanului sau a autoritatilor pentru sezonul rece. Nu vreau sa vorbesc de deszapezirea greu de realizat. Altceva nu imi da mie pace 😛

Saptamana trecuta am vazut cu totii cum un sofer RATB, „stresat” de bautura, a scos din autobuz un calator si l-a batut bine. Bine, bine! Imaginile au fost filmate cu telefonul mobil! Se pare ca si cei care au filmat si-au luat o mica portie de la soferul turmentat. Soferul a fost dat afara, probabil ar merita si un dosar penal si ceva parnaie.

asta a fost o mica introducere.

Reluand, ce avem noi acum? O multime de oameni ce nu indraznesc sau nu pot sa isi scoata masina din parcare, ce descopera din nou mersul cu transportul in comun. Asta pe de o parte. De cealalta parte avem transportul in comun. Si intalnirea dintre cele doua „tabere” nu este una placuta. Tramvaiul 41, un exemplu. Aglomerat non-stop in sensul de interes al cetateanului. Dimineata e aglomerat in sensul Ghencea – Piata Presei, seara invers. Panourile din statii anunta ca intervalul de succedare intre tramvaie in acele intervale orare este de 2 minute. Va rog sa ma credeti ca nu este asa. Stiu in ce tara traiesc totusi si nu ma luam oricum dupa ele. Credeam in prostia mea, ca nu sunt suficiente tramvaie sa faca fata acestui interval utopic. Dar ieri am avut „ocazia” sa ajung la unul din cele doua capete, Ghencea. A trebuit sa astept vreo 10 minute pentru ca erau prea multe tramvaie la capat (desi acolo sunt dispuse pe 2 linii) si pur si simplu nu aveam pe unde sa coboram, decat daca treceam prin usa tramvaiului, escaladam o bara inalta, subtire si inghetata si un munte si mai inalt de zapada. Dupa 10 minute de asteptare s-a facut treptat loc si pentru tramvaiul „nostru” la capat si cu greu s-a putut cobora pe prima usa a acestuia. Si la capat ce sa vezi, vreo (estimez eu) 20 de tramvaie asteptau cumintele si plecau cu o frecventa destul de scazuta de la capat (cam vreo 4-5 minute). Nu poti sa zic ca aia stateau la capat cu un scop, nu prea ai ce face cand din 4 in 4 minute trebuie sa mai misti 40 de metri tramvaiul. Nu prea poti sa te relaxezi, nu poti merge nici la baie etc. Si atunci de ce (aici ar trebui sa fie o injuratura) nu plecau mai repede? Ca intre timp se facuse coada pana la stadion si pe tot drumul oamenii stateau ca sardelele in statii. Din rautate? Pentru ca asa le-au zis sefii? Pentru ca sunt prosti, ei sau sefii? (aici ar trebui sa fie alta injuratura)

Sau am putea spune ca (soferii) RATB isi cam bat joc de noi?

Oricum ar fi, de dimineata am auzit la Guerilla ca un sofer RATB si-a luat caftingul. Nu am auzit din ce motiv si nici nu ma intereseaza. Dar ma distreaza.

Posted on 10/02/2010, in Fără categorie and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. am luat ieri tramvaiul 41, in jur de ora 17, in sensul fara interes. pana am reusit eu sa fentez troienele si baltile am pierdut 2 tramvaie. pe al 3-lea l-am pierdut cand m-am intors prin aceleasi troiene si balti pentru ca uitasem sa imi cumpar bilet si a trebuit sa ajung iar pe trotuar. pe al 4-lea l-am asteptat vreo 2 minute. misto..

Lasă un răspuns

