Sunt in dubiu

E pauza meciului Liverpool – Unirea Urziceni. 0-0.
Eu sunt fan Liverpool. Mai mult decat fan Real Madrid. Mai mult decat fan Inter. Vreau ca macar odata in viata sa vad un meci pe Anfield Road. Pe de alta parte Unirea e o echipa romaneasca. Nu e nici una antipatica, nici una simpatica.
Liverpool e o echipa cu un parcurs inconstant sezonul acesta. Unirea are un sezon fenomenal.
Nu pot sa ma uit la un meci fara sa tin cu o echipa. NU exista asa ceva la mine! Si faptul ca nu imi pot alege o favorita imi cam stirbeste din placerea de a vedea acest meci, dar o dreg cu o bere.
Intre timp meciul a inceput si eu nu prea mai stu ce sa zic. Hai ca ma apuc de bagat tagurile si categoriile. Cam fara rost postul asta nu? 🙂

LATER EDIT: M-am hotarat sa tin cu aia care o sa primeasca primul gol. Sper sa nu se termine tot 0-0.

Posted on 18/02/2010, in Fără categorie and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

