Paradoxul wireless-ului.

Ah. Da. Mi-am instalat un router wireless. Cam pe doua treimi. Adica am pus un desktop, un laptop si am amanat putin momentul in care pun in retea si multifuntionalul. In fine …
Ciudat e ca fiind totusi wireless, am mai multe cabluri. Adica inainte aveam cablu de internet in calculator, cablu USB de la calculator la multifunctional si un modem USB pentru laptop. Acum am cablu alimentare router, cablu internet, cablul router desktop, cablul router multifunctional. Desktopul ia internet wireless de la router. Deci inainte aveam 2 cabluri si un modem USB, acum am 4 cabluri.

Posted on 19/02/2010, in Fără categorie and tagged , . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. ufff, mi-ai dat emotii. Bine ca mai ai totusi 4 cabluri, imi facea griji pentru pisic 🙂

  2. ufff, mi-ai dat emotii. Bine ca mai ai totusi 4 cabluri, imi faceam griji pentru pisic 🙂

  3. clauditza_cic

    azi a mai mancat un fir de mouse…

Lasă un răspuns

