Rege si dupa „abdicare”

Pentru a intelege ce voi abera mai jos dati click aici mai intai.

Nu imi permit sa vorbesc despre Radu Beligan. Despre Hagi pot, este aproape generatia mea si cu el practic am crescut. Gestul mi s-a parut emotionant. Sa iti faci timp pentru surpriza, sa iti implici si familia si sa gasesti si bilete (credeti-ma nu e usor la spectacolul asta) … jos palaria.

Interesant este si ca nu s-a dus ca melteanul sa il felicite el pe Beligan imediat dupa spectacol, ci a asteptat ca venerabilul actor de 91 de ani sa isi primeasca ovatiile actoricesti binemeritate. Sincer acum, cati dintre noi daca eram ca Hagi faceam asa? Eu ma tem ca ma bagam peste el in timpul piesei. 😛

Asta imi demonstreaza ca nu a fost doar un senzational fotbalist de nivel mondial, ci si ca este un mare om. Adaugam la aceasta si meciurile de binefacere la care ia parte in tara si in strainatate si probabil si alte actiuni mai putin mediatizate. Mai imi vin in minte cativa oameni ce au popularitatea lui Hagi si ar putea face ce face el:  Nadia, Nastase si cred eu ca poate veni din urma Andrei Pavel. Din pacate Nadia a ales plaiurile americane, optiune impartasita momentan si de Andrei Pavel.

PS: Nu va chinuiti sa faceti rost de bilete la teatru. Nu mai au deloc

Posted on 25/02/2010, in Fără categorie and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 8 comentarii.

  1. Frumos. Pacat ca Hagi a fost stelist 😛 Si pacat ca a avut de-a face cu personaje gen Jiji. Sincer, mie mi-a fost mila de el pentru umilinta indurata la steaua. Pentru ca am deschis ochii spre fotbal cu golurile lui magnifice de la mondiale, pentru ca am plans de fericire, pentru ca am iesit pe strazi datorita lui si generatiei din care a facut parte.. Sper sa aiba succes cu Academia, sa se implice mai mult aici – si pe banii lui – sa lanseze numai telente 100% Gica Hagi. Avem mare nevoie pe viitor.

  2. Referitor la trecutul stelist – nu am vrut sa ma leg de defecte 😛

  3. Linkul este vis a vis de pacatele lor! ca si sportivi sunt incontestabili! au practicat sportul din pasiune, nu pentru bani musai!

  4. E pacat sa fii prietenul cuiva? Nu inteleg comentariul doamnei/domnisoarei?! Era mai frumos sa dea cu palmele de pamant prin carciumile din Neptun-Olimp? O spune chiar un dobrogean… Oamenii de calitate sunt atrasi de oameni de aceeasi calitate! Nu toti ciocnesc la Golden Blitz pe ritmuri de manele, s-avem raison 😉

  5. Domnule 19v23, n’am vrut sa va deranjez asa profund. Problema e numai la mine, deoarece impartasesc alte opinii politice decat cele ale PSD’ului. Mi-am exprimat un punct de vedere. Al meu. Personal. Imi cer scuze ca v’am agresat privirele…O seara minunata va doresc!

    • Nu avem politica in Romania, aia e prin Vest, peste Ocean nu la noi..Noi ne mentinem la standardele meschine ale Europei Rasaritene. M-ar deranja profund daca ati spune raspicat ca simpatizati PDL-ul. Decat sa ne batem in simpatii (a)politice mai bine sa impartasim una in sport! O seara buna si dvs!

  6. Mi-am bagat nasul in blogul dvs. si uite c’am gasit totusi un punct comun: Rapidul!…chiar daca politic vorbind, avem simpatii diferite…Gusturi!

Lasă un răspuns

