Alo? DNA?

Acum un an si ceva am avut o discutie amicala cu un prieten despre proiectul de lege sau naiba stie ce era referitor la interceptarea convorbirilor s.a.m.d. Eu eram relativ de acord cu treaba asta, prietenul meu nu prea. Eu ziceam ca daca ai gresit cu ceva si proba telefonica ajuta la dovedirea vinovatiei, de ce sa nu fie folosita? El zicea ca ca ar putea fi folosita pentru interese personale.

Astazi aflu ca Solomon este arestat pe baza unei probe telefonice de acum 4 ani, interceptata acum 4 ani, stocata 4 ani de zile si folosita acum. O discutie intre Mititelu si Penescu ce il incrimineaza pe primarul Craiovei

Si tot astazi inclin sa cred ca prietenul meu a avut dreptate in discutia de acum un an.

PS: Nu tin partea vreunui personaj mentionat mai sus. Sunt niste subspecii nedemne de atentia mea, dar cred ca interesante din punct de vedere al unui DNA corect.

Posted on 05/03/2010, in Fără categorie and tagged , , . Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. Acum 4 ani? Ce coincidenta, nu? Si inca o coincidenta.. Basanaul a plecat ieri vezi doamne in Afganistan. Nici usturoi n-a mancat nici gura nu-i miroase. Cred ca va castiga recursul Solomon.

  2. Daca il castiga inseamna doar ca au vrut sa il sperie putin. Daca sta 29 de zile in arest, situatia se impute putin, dar nu e fara iesire. De Ritzi ce se mai aude? 🙂

  3. Am auzit ca e gravida :)))

  4. E un trucaj ordinar. Rusine Dinu Patriciu 😛

  1. Pingback: Muica! Pe asta l-au cam uitat la inchisoare « Unuplusnoua

Lasă un răspuns

