zoso, nici nu stii cat de mic incepi sa fii!

Astfel,

acum 2 sau 3 seri Mircea Badea a refuzat sa mai prezinte stirile din Gandul pentru ca portalul online al acestui ziar avea un link catre blogul lui zoso. NU a mentionat numele acestuia, ci doar cruda realitate: blogul lui unu’ cu faţa călcata de tren. Eu am banuit ca ar fi zoso. A doua zi, am intrat pe noul site al celor de la Gandul si am incercat sa il gasesc pe respectivul. Nope! Nu era! Am zis atunci ca poate se referea la altul. Nu am gasit pe niciunul cu fata ce semana a fi calcata de tren. M-am mirat putin si am lasat deoparte subiectul.

In aceasta dimineata am dat totusi peste un articol ce m-a lamurit. Despre zoso era vorba intradevar, dar din motive ce nu putem decat sa le banuim (in principiu ar fi ca zoso valoreaza cat o ceapa degerata), cei de la Gandul au considerat ca oricate ar debita retardelul blogosferic, este mai important pentru ei sa nu fie ignorati de Mircea Badea. Asa ca i-au facut vant. In miez de noapte. Ha-ha!

Asa ca asimetricule nu o mai arde blogosferic cum ca tu ai insemni ceva pentru internetul romanesc …

Toata povestea aici.

Posted on 05/03/2010, in Fără categorie and tagged , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Habar n-am cine+i Zoso. Am inteles ca e nu stiu ce scula prin blogosfera, nu? Sa fie sanatos! Nici n-am avut curiozitatea sa+l gugalesc! fzr!

  2. A, dar am observat ca ai un dinte impotriva lui 😀

  3. ESte cea mai portocalie si pupinbaseasca scula bleaga din blogosfera. Am o intreaga dantura impotriva lui:). FZR.
    Offtopic: Te faci bine si mergi la meci?

  4. Nu cred ca merg…sunt ceea ce se cheama varza de Bruxelles.. il vad la tv de data asta, e si vremea nasoala rau.

Lasă un răspuns

