Cum poti vedea un film la Imax

Stiu ca bloggerii de top s-au laudat ca au vazut printre primii Avatar pe ecran Imax, primind invitatii la premiera sau la spectacolele de la inceput. Bravo lor! Dar ce facem noi ce nu suntem bloggeri de top? Subiectul m-a preocupat putin, cam vreo 5 minute, dupa care m-am lamurit. Poti face rezervare online, daca esti norocos si te multumesti cu vizionarea filmului in timpul saptamanii la un spectacol inainte de pranz. Atentie! Rezervarile expira cu 30 de minute inainte de spectactol! Asa ca pana acum cateva zile nu vazusem vreun film in format IMAX. Call me a retard!

Neprogramat, am ajuns in mall vineri seara pe la 19.25. Traficul ne daduse peste cap si nu prea aveam chef sa ajungem acasa si sa nu iesim. Asa ca am zis sa vedem ce filme sunt. Am vazut. Am hotarat sa mergem la „Alice in tara minunilor” fie in varianta 3D de la 20.30, fie in varianta IMAX de la 20.00. Ajung la casa. In varianta IMAX, mai erau 2 locuri pe randul 3, renuntase cineva cred. Eu eram oarecum multumit. Macar erau locuri. Ma gandesc putin, expun problema jumatatii mele mai bune, aproape ca dadeam banii sa le iau, asta in cateva secunde, cand sunt anuntat de fata ce vindea biletele ca tocmai au expirat rezervarile. Fratilor, s-a inverzit ecranul! Mai mult de jumatate din bilete nu fusesera inca ridicate in urma rezervarii. Asa ca am urmarit-o pe Alice, din niste locuri foarte bune. Asta neprogramat! Deci manevra ar fi sa mergeti cand expira rezervarile. Nu bag mana in foc ca merge. Eu am incercat o singura data si a mers. Enjoy the show! E ceva mai tare decat varianta 3D, dar banuiesc ca este important si modul in care a fost facut filmul.

Posted on 15/03/2010, in Fără categorie and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. N-am experimentat minunea multidimensionala, dar nici nu ma atrage. Am vazut Avatar acasa si nu cred ca mi-as schimba parerea despre el daca l-as vedea cu nu stiu ce ochelari. Si-o fi facut si Zoso ala rezervare 😉 ?

  2. Nu a fost cazul sa isi faca rezervare pentru ca a fost mocca. Dar a fost dezamagit ca nu au primit fripturi la iesire :P.
    Altfel, iti zic sa mergi sa il vezi macar 3D, daca in sistem IMAX e mai greu de gasit bilet. E cu totul altfel.

Lasă un răspuns

