lasttorrents.org nu mai merge

Cel putin mie. Voua? aici

Later edit: Vad ca multa luma intra de pe google pe acest articol. LastTorrents merge fain de atunci incolo.
Later later edit: Vad ca acum imi da „Pagină raportată ca fiind de atac!”. Are cineva idee ce se intampla?

Posted on 22/03/2010, in Despre siteuri, Web and tagged , . Bookmark the permalink. 28 comentarii.

  1. Nu merge, dar stai linistit ca s-a mai intamplat asa 😉

  2. Zici tu ca isi revin? Eu cred ca i-a scos careva din joc. Fie concurenta, fie legile pirateriei 🙂

  3. Eu am luat astazi ceva, pe la ora 14. Era totul normal.

  4. Ai vazut ca functioneaza 😉 ?

  5. O veste buna in sfarsit

    • XProtector

      Mie imi da eroare inca, nu ma pot loga pe lasttorents.org, zice user incorect sau parola gresita. Daca incerc password recovery zice ca adresa de email nu o gaseste in baza de date. Ce mai pot face? Ma poate ajuta cineva?

  6. asa mi sa intamplat si mie nu ma pot loga imi da user sau parola incorecta dau recover ma gaseste si tot degeaba ca nu ma pot loga ma ajuta cineva va rog ce se intampla

  7. sorry. mie imi merge brici.

  8. pai si mie de ce numi da voie sa ma loghez chiar nu stie nimeni

    • Cei care nu se mai pot loga pe Lasttorrents.org, le dau urmatorul sfat…in loc sa va logati cu Internet Explorer folositi Mozilla…..atunci o sa mearga…Succes!

  9. cine poate sami spuna si mie de ce nu ma pot loga imi da numai erori nu stie nimeni ce are stafu nu ma poate ajuta va rog

    • 1. nu lucrez pentru lasttorents.org
      2. daca bagi cate un mesaj la 10 minute nu realizezi mare lucru
      3. daca ai scrie corect gramatical poate ai avea sanse mai mari la un raspuns
      4. inclin sa cred ca tu gresesti ceva
      5. pa

  10. Stie cineva de ce nu mai functioneaza lasttorrents?

  11. asta e tot ceea ce am gasit

  12. fratilor ce se antampla cu lasttorrents? ma nunta si pe mine cineva
    .multumesc pentru antelegere

  13. ce pana mea are google asta. ce il intereseaza daca iau virusi. da-i in mama lor de prosti. sa mearga site-ul.

  14. Nici mie nu-mmi merge.imi zice The server at http://www.lasttorrents.org is taking too long to respond.

  15. Mie mi-a mers .. sunt on acum

  16. nu merge sa ma pot loga imi da erorr..astept raspuns multumesc frumos pt cine ma poate ajuta

  17. Nu stiu cum se faca ca dar mine nu vrea sa mearga…:(((

  18. nici mie nu imi merge :(( stie cineva de ce?imi da 404 not found….credeti ca a inchis cineva situl

  19. [0] dbconn: mysql_connect: asta imi zice

  20. cine stie dc rahat nu merge lasttor…pot sa ma loghez dar nu imi arata nici un film nimic.imi scrie „sorry,pa!”

  21. nu merge sa ma logez de ce?imi spune Username or password incorrect. If you have an account here please use the recovery system or try again. Retrieve Password!

Lasă un răspuns

