Vestea proasta vs Vestea buna

Vestea proasta: Greata puternica (mai puternica de atat si incepeam sa cred ca sunt gravid), putina durere de cap, putina febra si o durere in oase si muschi de parca de Paste nu am facut altceva decat sa iau bataie. Si ma astept si la mai rau.
Vestea buna: Mi se intampla la fiecare trecere de la primavara timpurie catre primavara tarzie si de la toamna tarzie la iarna timpurie. Pe scurt daca nu ati inteles se cam apropie vara! Sa nu ziceti ca nu v-am avertizat.

Posted on 08/04/2010, in Fără categorie and tagged , , . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. Ai revenit in Romania, asa se explica greata! Sanatate iti doresc!

  2. Daca revenirea in Romania e cauza atunci inseamna ca o sa mor de sila

  3. Aaa, am si eu d-astea. Cand sunt mahmur 😀

Lasă un răspuns

