Ne-am facut damblaua / Ne-am pisat pe steaua

Posted on 19/04/2010, in De prin Bucuresti ..., Fotbal, Weekend and tagged , , . Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. Salut! E a ta poza? Eu am gasit-o aici : http://yfrog.com/bhtabeladpj

  2. Super tare bai!! Ai fost la meci! Te invidiezzzzz! Cred c’a fost delir!!

  3. Cel putin primele 10 minute am fost parca in transa. Toti!

  4. Eu m-am simtit ca in Centrul Pamantului.. Asa fericire nu am mai trait de la acel 2-0 de pe Lia Manoliu..

  5. Cu sufletul am fost alaturi de voi! Urlam prin casa de fericire dupa fiecare gol! Cainele meu a latrat incontinuu, nu stia ce se intampla 😀 Oricum, s-a dovedit inca o data ca Pamantul e rotund si roata se intoarce odata si’odata….

Lasă un răspuns

