Filmul bate viata

aparent. Din moment ce pe afisul filmului apar in halul asta de retusate si in realitate (nu a fost greu sa gasesc aceste poze – probabil puteam gasi unele si mai groaznice) apar in halul asta de „neretusate„.

octogenare retusate la greu

Posterul porcariei de film

Realitatea e groaznica. Le scad si lor pensiile?

Ce piele ferma am la 60 de ani! Ooops!

Mai lipseste sa faca un film 3D. Asa s-ar observa mai bine santurile ridurilor si ar iesi un horror simpaticut. Orange Wednesday anybody? 🙂

UPDATE: zoso da 2 bilete la film. Am comentat si eu de curiozitate daca de data asta imi apare comentariul. Tineti-mi pumnii! 🙂

Posted on 02/06/2010, in Fără categorie and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

