Zoso – Acest Elton John al blogosferei romanesti

Nu ma refer la voce sau alte chestii de acest gen. Ma refer la asta! Bleah!
Acum face sens de ce dadea invitatii la Sex and the City 2. In puii mei! 🙂

Posted on 08/06/2010, in Despre siteuri and tagged . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Si eu i-am luat sotiei mele seriile, filmul, cartea si tot ce a fost cu Sex and The City. Poti sa crezi ca o serie costa 220 RON? Dar daca ea e fericita.. si tre sa recunosc ca m-am mai uitat si eu cu ea. Uneori chiar m-am amuzat copios. Iti zic toate astea pt ca e urata trecerea de la povestea aceea la premiera filmului. By the way.. ma duc si eu diseara la 22.00. Daca nu am vrut sa ma duc singur la The Clash of Titans… :))

  2. Una e sa mergi (oarecum fortat), alta e sa dai invitatii. 🙂 Are 3.7 pe IMDb.

Lasă un răspuns

