“Manglalea” RCS-RDS

Aflam din Capital ca RCS&RDS pune o taxă forţată de 5 lei pe abonat.
Nu prea am inteles stirea, o sa ma uit mai atent pe factura. Probabil ca sunt si ei in foame de bani ca toata lumea.
Vreau sa va povestesc o chestie de o absurditate maxima vis-a-vis de operatorul respectiv. Pe la inceputul anului am inceput sa platesc la bancomat factura catre ei. Si plateam rotunjit, sa acopere si eventualele comisioane. Si tot asa cateva luni. 5-10 RON in plus JUST TO BE SAFE.  Intr-o luna am intarziat cateva zile si urmatoarea factura continea un rest de plata baban. Am crezut ca nu au avut timp sa opereze incasarea, dar am zis hai sa il platesc JUST TO BE SAFE. Trece inca o luna si …. stupoare. Suma restanta de plata era si mai mare. Moment la care neuronii au zis portofelului STOP si am investigat putin.
Ce se intamplase? Fiecare plata in plus facuta catre RCS&RDS apare ca plata restanta in viitoare factura! Credeti ca nu ati inteles bine? Sa exemplific: sa zicem ca aveti o factura de 10 RON  in fiecare luna. Platiti 11 RON dintr-un motiv anume … luna urmatoare vine factura 11 RON. Platiti 12 RON … sa fie …Si tot asa pana cand ajunge factura la 20 RON si nu stiti de ce. Sunati si aflati. Vi se va raspunde foarte senin ca „suma aceea apare ca rest de plata pentru ca ati platit in plus la ultimele facturi” – text deja pregatit.
Incredibil ce fac unii pentru cash-flow!

Posted on 14/07/2010, in aşa NU and tagged , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. E chiar adevarata stirea cu taxa de 5 RON, iar mai trist este ca nu au avut amabilitatea sa anunte niciun client in legatura cu aceasta modificare. Au zis ca romanul e prost si nu face el plangeri si nu sta el sa ia la puricat factura pentru 5 RON..dar uite ca a facut plangeri si surpriza, nu s-a rezolvat nimic. Cei de la ANPC doar i-au pus pe cei de la RDS sa isi faca publica taxa (lucru care nu s-a intamplat)..in rest nimic…

    Asa ca incep sa fiu fericita ca nu am semnat un contract cu ei. Va recomand orice alt provider (UPC este ISP-ul meu 🙂 )

Lasă un răspuns

