Hai să vorbim aiurea despre şpaga din România

Adevarul publica un articol a carui veridicitate poate fi pusa sub semnul intrebarii in sensul ca nu stiu cati viteji isi dau numele real si ocupatia atunci cand este vorba de a se autodenunta ca au dat mita si a carui realitatea este cunoscuta mai de toata lumea. In tara asta se da spaga! Ce am retinut eu de acolo este ca in schimbul unei atentii de 300 RON a obtinut cu acte un loc de parcare de la primarie. Pai m-as baga si eu la treaba asta. Asa ca daca citeste blogul asta cineva de la ADP sector 6 este rugat sa imi trimita pe mail o oferta. 🙂 Sau cum se face?
Am mai retinut ca desi omul se da inginer a dat spaga anul asta 300 de RON sa ia un examen la facultate si vreo 1000 de RON sa isi ia carnetul. Nu am inteles daca si de ce se plange. Arunca cu o spaga marunta in stanga si dreapta si ii merge. Vrea sa dea o spaga mai mica? Vrea sa nu mai existe spaga? Si nu am mai inteles eu cum de a dat de vreo 3 ori spaga politiei rutiere si o data celor care ridica masini parcate ilegal inainte de a da spaga la examenul auto? Adica l-a oprit politia de vreo 3 ori si a dat spaga sa scape,  i-au mai ridicat astia si masina, a dat din nou spaga si a scapat si abia apoi a luat carnetul? Mai jos aveti centralizatorul spagilor in ordinea acordarii spagilor. Eu asta inteles de acolo.

Posted on 29/07/2010, in De prin Romania ..., Despre siteuri. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

