Dacă plecăm toţi in Noua Zeelandă cine închide lumina?

sau „Cum a încercat să se bage în seamă o muscă ce nu ajunge şi ea la rahat?” sau altceva de genul …

Ante-scriptum: Nu am fost la Roşia Montana, nici nu prea am de gând să merg în viitor şi să salvez ceva pe acolo. Situaţia de acolo mă lasă călâi spre rece.

1. Cum e să mergi de fapt la Budapesta şi să te dai mare că te-a luat RMGC în Noua Zeelandă? Cam jenibil. Cam la fel de jenibil cum ar fi să stai cu ochelari de soare în subteran şi să râdă lumea de tine când te împiedici. Cât de jenibil este să dai tot felul de indicii ca pentru proşti cum că eşti plecat cu restul pomanagiilor şi apoi să îi acuzi de lipsă de minte pe cei ce au pus ca fraierii botul la păcăleală? (cam toţi ăia care îţi şi urmăresc şi „urmează” prostiile).
2. Pe de altă parte … cât de jenibil este să lucrezi în presă şi să nu verifici că frumosu’ chiparosu’ de la punctul 1 chiar este plecat în Papua Noua Zeelandă pe banii RMGC şi că urmează să îi pupe în trei litere drept recompensă? Toţi jenanţii frustraţi pot scrie la gazetă acum, dar ce facem cu telemeaua neculeasă de pe câmpuri? De restul bloggerilor care contează (deci nu mă includ) nici nu mai vorbesc. Ăştia papă şi propagă toate rahaturile într-o mare veselie. Trafic să fie! Rămâneţi datori bunului simţ. Nu că v-aţi  da vreodată seamă de asta …
3. Cât de … arhijenibil este să te iei şi tu după chiparos şi să zici că pleci şi tu? Chiar lasă aşa pe oricine să intre în Noua Zeelenada? 🙂 Plus că i-ar fi costat dublu pe aia de la RMCG să îl arhitransporte până acolo. Avionul ar fi zburat pe o arhiparte şi ar fi arhiaterizat cu greutate! Groh! ArhiGroh!
4. Mă gândeam ce „vis urât” este să te vinzi pe bani puţini celor de la RMGC, când alţii se prostituează pe excursii de 10.000 de iepuroi. De coşmar. Şi nu mă refer aici doar la nevasta lui 😛

Imi pare rau, nu mai am timp de scris! Plec in State! M-a chemat Obama … are ceva sa imi spuna intre 4 ochi. Pe banii lui fireste. 🙂 V-am pupat pe portofel.

PS: Pentru cine nu înţelege despre cine este vorba … mai luaţi de rumegati şi/sau reveniţi pe alte subiecte. Pentru cei ce au înţeles despre cine este vorba … nu le-am trecut foarte în clar numele sau nu le-am pus link pentru că  nu vreau. Şi o să curăţ în mare măsură restul blogului de menţionarea unor astfel de mizerii. Pentru că asta este cea mai bună abordare vis-a-vis de mizerie. Nu discuţi despre ea … o cureţi! Eventual cu cianură, pentru că se pare că le cam place!

Posted on 25/08/2010, in De prin lume ..., De prin Romania ..., Despre bloguri and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

