George Copos este blogger

Sau mai bine zis are un blog , unde îşi da silinţa să scrie şi să răspundă. În naivitatea mea i-am adresat şi eu o întrebare:
Unuplusnoua: In 97-98 erati supranumit de galerie “Berlusconi din Giulesti”. Ce credeti ca ati facut gresit la Rapid si ce regretati? Ce ati face altfel acum?
Răspuns: Cel mai greu lucru în viaţă este să fii tu însuţi, să te realizezi în propriul stil, fără a copia pe nimeni. Nici pe Berlusconi, nici pe alţii. Poate ştiţi cântecul lui Frank Sinatra, „My Way”. Interesantă şi adevărată ştiinţă de viaţă. La Rapid am făcut multe. Indiferent cum au ieşit în final, ştiu că, la momentul în care le-am făcut, toate erau sub semnul celei mai desăvârşite bune credinţe. Acum fac la fel, adică iau decizii cu bună intenţie, cu dragoste de Rapid şi cu simţ de răspundere. Unele, cât mai multe, sper eu, vor ieşi bine.

PS: Asta este primul post „ne-negativ” la adresa lui George Copos. Nu mă îmbăt cu apa rece, cum că s-ar fi schimbat sau va fi patronul perfect. Să îl bag totuşi in blogroll? 🙂

Posted on 01/09/2010, in Despre bloguri, Fotbal and tagged , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un comentariu