Un tag cloud de care îmi este ruşine

… este tag cloud-ul blogului meu, am scris mult (relativ la restul postărilor) despre cel care ne conduce şi despre lingăul lui internaut „numero uno”. Încerc să schimb acest lucru, nu îmi place cum dă pe prima pagină. Nici nu vreau să renunţ la această secţiune. Nici nu vreau să schimb un tag cu mai multe astfel încât să se dilueze, nici nu vreau să renunţ la articole. Mai am doar ideea să scriu mult mai multe articole despre altceva astfel încât să echilibreze situaţia tagurilor. Dar va dura ceva. Ironia este similitudinea cu viaţă „reală”.
Mulţi au votat personajul respectiv şi acum regretă. Eu am scris multe despre el (din cealaltă tabără) şi acum nu ştiu cum să scap de el de pe blog.
Primul pas pe care îl fac este să nu mai pun tagurile respective acestui articol. Ii pun tagul „promisiune”. Si promisiunea este sa nu mai scriu despre ei. Nici de restul tagurilor nu sunt în totalitate mândru. Ciudate subiecte mi-am ales şi eu …

Posted on 01/09/2010, in Despre bloguri, Timp liber and tagged , , . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. si dupa aia o sa ai un tag cloud in care Promisiune o sa fie cel mai mare :)) Tot ca un politician, ce sa mai 😉

  1. Pingback: Dacă tot am început cu “promisiunile” … « Unuplusnoua

Lasă un răspuns

