Dacă tot am început cu „promisiunile” …

şi se pare că ar trebui să fac tagul „promisiune” cel mai mare :), recitînd posturile de la începutul anului mi-am amintit că mi-am propus să mă las de fumat. Am impresia că anul ăsta nici măcar nu am încercat. Aşa că m-am apucat de citit „În sfârşit, nefumător. Metoda uşoară a lui Allen Carr”. Deşi mi-am cumpărat la sfârşitul săptămânii trecute cartea, o citesc online pentru că pe acasă nu prea apuc şi la volan nu este tocmai indicat. Acum îmi pare rău că m-am calicit şi nu am luat audiobookul. Am ajuns la pagină 33 şi încă nu m-a bulversat cu nimic informaţia prezentată. De fapt, termin articolul ăsta mai repede ca să merg la o ţigară.
Dau update la situaţie mai încolo şi în posturile viitoare dacă mă hotărăsc să mă las. Până acum autorul îmi zice să fumez în continuare până citesc toată cartea.
Ironic autorul a murit de cancer la plămâni.
PS: Şi să ştiţi că de când cu „promisiunea” îmi este foarte greu să nu vorbesc de papagalii ăia doi din TAGCLOUD

Posted on 02/09/2010, in Despre bloguri, Timp liber and tagged , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Am citit şi eu cartea aia şi nici asupra mea nu s-a năpustit niciun efect! 😀 E-o mare abureală! Şi uite aşa am decis că dacă tot îmi place să fumez, de ce să mă las?

  2. Intre timp am ajuns la pagina 70. Astept finalul 🙂

Lasă un răspuns

