Cum „creste” domeniul imobiliar in Romania?

Am avut targ imobiliar cu mici, bere si chiloti. Am avut eleva porno, elevul porno, piticul porno, profesoara porno, de ce nu am avea si porno imobiliara? (ceva de genul laptariilor de mai jos) Ei il numesc body painting. Eu zic ca e doar arata horror.
laptarii imobiliare
ca si citez sursa:  <realizand un mic spatiu de repaus cu un mesaj mai mult decat concludent „Nu oferim: Pixuri, flyere, bomboane… Aici oferim consultanta imobiliara>.
Ok! 🙂 Un pix il iei si iti aduci aminte de firma respectiva, poate de oferta lor … un flyer ramane daca prezinta interes. Or fi bune sau proaste ca metode nu stiu, dar le pot intelege mecanismul. Dar fetele astea ce ofera? Ce plus valoare aduc brandului, firmei „angajatoare”? Cum promoveaza ele oferta? Sau si-au scos cocalarii imobiliari pitipoancele la produs? Cum ar arata un dialog cu ele?
” – Buna ziua, as dori o oferta pentru un aparatament …
– Sigur! Clientul nostru, stapanul nostru. Poftiti la un masaj. Oferim si finalizare!” 🙂
Concluzia: E foame de bani baieti! Lasa ca va legalizeaza Prigoana activitatea in curand!

Anunțuri

Posted on 09/09/2010, in aşa NU, De prin Bucuresti ... and tagged , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: