Probleme cu preturile la CEL.RO

… sau cum nu mi-am luat eu laptop cu 5 RON. Astia clar intra la categorie ASA NU. 🙂

A patit-o mai demult si EMAG. Ei au ales sa isi asume pierderea si sa onoreze comenzile efectuate. Atunci nu am apucat sa fac comanda. Ca a fost actiune de marketing sau nu este discutabil, dar nu acum.
Cei de CEL.RO au insa o abordare diferita. Dupa ce au mai patit chestia asta in septembrie au comis-o si acum. Cel mai bine o explica aici. Comanzi si iti confirma automat. Marfa vine din parti. La fel si vreun semn din partea lor. Dai telefon si mai au putin sa tipe la tine si sa te ia la rost de ce ai comandat. Bineinteles daca vrei sa porti un dialog civilizat ititrantesc telefonul in nas.
Asa ca am facut reclamatie la ANPC si sunt foarte optimist in acest sens. Mai am prieteni care ne-au anuntat de aceasta eroare de pe site-ul lor si care au facut si ei plangere si au trimis si in mass-media acest „caz”. Se pare ca suntem plini de spirit civic. Eu as vrea sa primesc si laptopul, dar parca ar fi interesant ca din acest exemplu sa rezulte un comert online mai corect in Romania.
Vise taica vise!

Posted on 15/10/2010, in aşa NU and tagged , , , . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. am intrat sa te salut si sa sterg putin praful… 😀

  2. Am patit-o si eu cu hotii de la CEl.ro. Mai bine zis mi-am comandat o imprimanta de la ei, a doua zi mi-au confirmat ca e pe stoc, le-am zis ca trec eu sa o iau, seara mi-au facut factura, am platit si surpriza: la magazie nu mai era, ca fusese vanduta de 2 ori. Raspunsul standard: daca nu vreti sa asteptati pana luni, va dam banii inapoi. Am refuzat, bineinteles, ptr ca eu vroiam produsul (era la promotie, imprimanta costand de fapt de 2 ori mai mult in afara promotiei). I-am reclamat si eu la Garda Financiara ptr ca nu e legal sa ai o intrare pe 1 produs si sa vinzi 2 produse. Mi-am primit luni imprimanta, bineinteles, ptr ca aveam deja factura pe ea. Dar acelasi comportament gretos din partea tuturor de la aceasta „minunata” firma. A, ca sa nu mai spunem ca ma abureau cu chestii gen: „nu e aici, e in depozitul mare”, cand ei sunt de fapt reselleri (am lucrat in domeniu si stiu furnizorii si am mai vazut si la ei la magazie o hartie ptr sofer cu drumurile ce erau de facut catre firmele importatoare). Ce mai, am luat o singura data de la ei si a doua oara nu o sa mai iau nimic, chiar daca au reducere 90% fata de alte situri.

  3. Foarte bine ca te-ai descurcat pana la urma. Eu nu am avut factura doar un mail primit automat din sistemul lor. Oricum nu o sa cumpar niciodata de la ei si ma bucur ca mai sunt si altii care au ajuns la aceasta concluzie

Lasă un răspuns

