Reduceri au fost, scumpiri sunt inca

Proaspat intors din concediu vineri seara am mai tras de ce era in frigider pana sambata, cand am plecat la „cumparaturi de-ale gurii”. In timpul zilei am vazut la televizor ca in aceea zi (15 ianuarie) incepeau si soldurile prin magazine. Asa ca am zis ca rezolv 2 chestii dintr-un foc. Aiurea!
Dupa ce am scapat ca prin minune sa nu busesc masina in drumul spre AFI (pe aceasta cale tin sa aduc „omagiile” mele decedatilor conducatorului auto ce mi s-a bagat in fata fara sa se asigure), am stat vreo 3 semafoare si m-am plimbat prin parcare vreo 5 minute pana l-am prins pe unul ce tocmai pleca, foarte aproape de intrarea in magazin. Sincer sa fiu, gasirea unui loc de parcare asa de repede in acele conditii, atat de aproape si faptul ca am scapat mai devreme dintr-un accident, desi frane nu mai aveam, scoate in evidenta ceea ce stim deja si anume ca sunt un norocos. Am hotarat sa nu mai fortam norocul si ne-am limitat doar la cumparaturi si nu la si shopping. Disperarea romanului ii facuse pe unii sa parcheze pe trotuare in rampa. Fara virgula intre ele. A doua seara am zis sa trecem putin in drum spre casa. Acelasi scenariu cu aglomeratia. Singura interactiune cu un alt conducator auto a fost o intrebare adresata de un sofer din DB, unde este „mallul din Cotroceni?”, desi acesta se afla dupa intersectie. I l-am aratat cu degetul :). Deci, oficial toata tara era in mall sau in drum spre mall.
Fata de ditamai introducerea, subiectul propriu zis nu il voi dezvolta foarte mult: NU SUNT REDUCERI! IN GEAMURI SUNT PUSE AFISE CU PANA LA 70% REDUCERI, LA RAFT TOATE CIURUCURILE SUNT REDUSE SPRE EXEMPLU DE LA 360 LA 230!  TOT CA EXEMPLU LA OFFICE NISTE PANTOFI PE CARE I-AM CUMPARAT ACUM 2 ANI CU VREO 200 DE RON ERAU ACUM PESTE 400 – REDUSE! REDUCERI MAI SERIOASE AM GASIT LA TOMMY! C&A ERA APROAPE GOL, SEMN CA ROMANUL ESTE PREA FITOS SA CUMPERE DE LA O MARCA ACCESIBILA, CAND CELELALTE AU REDUCERI! NU AM VAZUT FOARTE MULTI OAMENI CU PUNGI IESIND DIN MAGAZINE, AM VAZUT IN SCHIMB TIGANCI CU FUSTE INFLORATE! FARA NICI O LEGATURA PUMA ARE UN MAGAZIN EXTREM DE COLORAT!
Mi-am cumparat un cantar de baie de la Domo. Si baterii. ZA END.

Posted on 19/01/2011, in Timp liber, Weekend and tagged . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

